فایل فلش مخصوص تلویزونهای اسمارت با شمارهای پارت نامبر tp.hv.553.pc821 نرم افزار با ظاهر لوگوی استارست می باشد

فایل فلش مخصوص تلویزیونهای اسمارت سازکار با پنلهای 43 تا 75 اینچ

نام نرم افزار: allupgrade_v553_sos

68750 تومان

عسل وحشی تهیه شده از بیشها و باغات اطراف دزفول استان خوزستان

مقدار موجودی 12/6 کیلو دوازده کیلو و ششصد کرم با شاخه محاسبه شده و بدون احتساب ظرف عسل

البته همان طور که میبینید شاخه ها تا حد امکان برداشته شده

و مقدار خیلی کمی که واقعا شاخه های مانده به آسانی قابل حذف و یا بررداشتن نیست

قیمت هر کیلو عسل 800 وتمان هست

  کدمحصول:534068

مقدار کل12کیلو

800000 تومان

دُهن الحنظل الاصلی (روغن هندوانه ابوجهل اصلی)

این محصول توسط عطار پیشکسوت تایید شده است

خرید و فروش روغن های گیاهی

به صورت 500 % ارگانیک و بهداشتی به همراه برگه آنالیز عرضه می گردد...

  کدمحصول:534062

مقدار کل18عدد

2200 تومان


نوشته شده توسط : كريم شريفي
زمان دقیق واریز یارانه فروردین ماه ۹۵

زمان دقیق واریز یارانه فروردین ماه ۹۵

زمان واریز یارانه فروردین 95 , زمان دقیق واریز یارانه فروردین ماه 95 , واریز یارانه فروردین 95 , یارانه فروردین 95

دکتر محمدباقر نوبخت، سخنگوی محترم دولت اعلام نمودند در سال جاری ، ۴۸ هزار میلیارد تومان درآمد را از محل هدفمندی یارانه ها پیش بینی کردیم که مصارف و منابع در سال ۱۳۹۵ نیز به همین صورت خواهد بود ضمن این که آهنگ کند حذف یارانه نقدی برای افرادی که نیازمند نیستند را ادامه خواهیم داد. سیاست دولت در حذف یارانه نقدی این است که یارانه افرادی که از دریافت حذف می شوند به خزانه واریز نگردد بلکه به شکل دیگری به خود آن ها برگردد که در این راستا می توان به اجرای طرح تحول سلامت اشاره کرد که ده درصد از منابع اجرای این طرح از اجرای طرح حذف یارانه نقدی صورت گرفت.

همچنین اکبر ایزدی مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه ها اعلام کرد: تاکنون توسط وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی یارانه سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر که به عنوان افراد غیر نیازمند تشخیص داده شدند از آمار یارانه بگیران حذف شده است که از این تعداد حدود ۸۷۰ هزار نفر به حذف یارانه خود اعتراض کردند که پس از بررسی یارانه حدود ۵۶۱ هزار نفر از معترضان دوباره برقرار شده است.

همچنین اکبر ایزدی مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه ها اعلام کرد: تاکنون توسط وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی یارانه سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر که به عنوان افراد غیر نیازمند تشخیص داده شدند از آمار یارانه بگیران حذف شده است که از این تعداد حدود ۸۷۰ هزار نفر به حذف یارانه خود اعتراض کردند که پس از بررسی یارانه حدود ۵۶۱ هزار نفر از معترضان دوباره برقرار شده است.

زمان دقیق واریز یارانه فروردین ماه ۹۵

پیش بینی می شود شصت و دومین مرحله از پرداخت یارانه نقدی، مربوط به فروردین ماه ۹۵ ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۶ فروردین ۹۵ که برای هر مشمول ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شود.



:: موضوعات مرتبط: دانستني ها , زمان دقیق واریز یارانه نقدی , ,
:: بازدید از این مطلب : 786
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 


نگاهی دیگر به شب زفاف دو روایت از شب زفاف:روایت سنتی و روایت نسبتا جدید
الف : سنتی مذهبی
حقیقت مطلب اینست که اکثر مسلمانان نتوانسته اند اهمیت بسیار زیاد مسائل جنسی و توجهی که اسلام به این مسئله دارد را درک کنند. این مسئله باعث می شود که آموزش مسائل جنسی تبدیل به یک حلقه ی مفقوده در جامعه شود و به خاطر همین سهل انگاری و عدم اطلاع رسانی بعضی از نهادهای آموزشی و فرهنگی ، افرادی که در مسائل جنسی دچار مشکل می شوند و به سراغ منابع علمی معتبر می گردند ، اغلب مواقع نتایج خوب و استانداردی را به دست نمی آورند.
در شب اول عروسی (شب زفاف ) چه باید کرد؟
شب عروسی (شب زفاف) اولین شب شروع زندگی مشترک و یکی از شب های بسیار مبارک است . مبارکی آن از این جهت است که در روایت آمده مؤمن با ازدواج و عروسی کردن نیمی از ایمانش تکمیل می شود. به همین جهت در منابع اسلامی آداب فراوانی برای آن ذکر شده است . در شب زفاف دعا مستجاب است و فرشتگان رحمت خدا را برای عروس و داماد نازل می کنند.
از آموزه های دینی به دست می آید ، همبستر شدن زن و شوهر و ارضای غریزه جنسی از این راه عبادت محسوب می شود و حتی در روایتی آمده است اگر کسی عمل نزدیکی با همسرش را همراه با آداب و رسوم آن زود به زود انجام دهد ، به یکی از سنت های پیامبران (ص) عمل کرده است.
نکاتی که در این جا باید بر آن تأکید کرد این است :
1- در انسان برخلاف سایر جانداران ، کیفیت همبستر شدن و انجام رفتار جنسی با همسر غریزی نیست ، بلکه آموختنی است و باید روش صحیح آن را یاد گرفت ، گرچه اصل وجود غریزه جنسی ، غریزی و فطری است. به همین دلیل یکی از ضروریات برای هر پسر و دختر جوان که تصمیم بر ازدواج دارند ، این است که دانستنی های لازم برای این کار را یاد بگیرند. این دانستنی ها شامل: مقدمات همبستر شدن ، شناخت نیازهای عاطفی یکدیگر در هنگام آمیزش و رعایت آن، شناخت راه های مختلف همبستر شدن ، آگاهی از راه های جلوگیری از بارداری ، تنظیم خانواده ، آگاهی از احکام شرعی آن اعم از زمان و مکان آمیزش و مسائل دیگر آن مثل غسل و امثال آن ، رعایت بهداشت ظاهری مثل مسواک زدن ، خوشبو بودن و امثال آن ، آگاهی از نکات بهداشتی آمیزش و رعایت آن ، آگاهی ضمنی از اختلال های جنسی که در صورت وقوع ، سریعا برای معالجه اقدام کنند و صدها نکته ریز و درشت که بیان آنها در این جا مقدرو نیست و برای فراگیری آن لازم است به کتاب های مفیدی که در این زمینه تألیف شده مراجعه شود.
2- رسیدن زن و شوهر به اوج لذت جنسی (ارگاسم) ، یکی از علائم انجام شدن موفقیت آمیز آمیزش جنسی است. اما با تأسف باید بگوییم بسیاری از همسران به دلایل مختلف که مهمترین آن عدم آگاهی است ، از انجام رضایت بخش این عمل ناتوانند و به همین جهت به مشکلات زیادی اعم از جسمی و روانی مبتلا می شوند. حتی طبق آماری که روان شناسان و کارشناسان امور خانواده ارائه کرده اند بیش از 75 درصد از عوامل اختلاف های خانوادگی ریشه در این موضوع دارد. حتی شیخ اجل سعدی در گلستان در ضمن داستانی می گوید:
زن کز بر مرد بی رضا برخیزد
زان خانه و زان سرا بلا برخیزد
در رسیدن به اوج لذت جنسی ، که علامت آن انزال در زن و مرد است ، بین زن و مرد تفاوت وجود دارد و معمولا مرد بسیار زودتر از زن به این مرحله می رسد. به همین خاطر بسیاری از مردان وقتی به ارگاسم می رسند،دست از کار می کشند ؛ در حالی که هنوز همسرشان به ارگاسم نرسیده است. رها کردن زن دراین حالت باعث می شود مشکلات جسمی زیادی از جمله ایجاد درد در ناحیه کمر و شکم برایش به وجود آید . پس لازم است مرد به این نکته توجه کند و قبل از آمیزش ، همسرش را با تحریک نقاط حساس زن ، او را برای این کار آماده کند.
در روایات فراوانی این موضوع مهم بیان شده و تصریح می کند یکی از آداب همبستر شدن با همسر ، ملاعبه یعنی تحریک زن از طریق لمس و مالش بدن و در آغوش گرفتن و … است . حتی در حدیثی آمده است مردی که قبل از نزدیکی با همسرش ملاعبه کند ، مورد نظر و لطف و رحمت ویژه خدا قرار می گیرد.
آداب روابط زناشویی زن و مرد دو قسم است :
الف – آداب شب زفاف که عبارت است از:
- ابتدا عروس و داماد وضو بگیرند ، تکبیر گفتن در این شب ، خواندن دو رکعت نماز ؛ خواندن این نماز با حال خضوع و خشوع و دعا کردن در سرنوشت عروس و داماد بسیار مؤثر است . خواندن دعا و نیایش ، که بعد از خواندن نماز زفاف صورت می گیرد.
- دست گذاشتن داماد بر پیشانی عروس ؛
پس از ورود عروس به حجله ، داماد در حالی که رو به قبله می ایستد ، دست خویش را بر پیشانی عروس بگذارد و برای خود و عروس و اولاد آینده ‏شان ، دعا می کند و از خداوند خیر و برکت می طلبد.
ب – آداب عمومی ( مستحبات) زناشویی :
- گرفتن وضو و گفتن بسم اللّه‏
- در هنگام جماع (نزدیکی) تعجیل نکند و زن را برای آن آماده کند تا او هم کاملاً لذت ببرد.
- جماع در شب‏های دوشنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه یا جمعه باشد.
هنگام جماع با زن ملاعبه و بازی کند تا او کاملاً آماده شود.
جماع (نزدیکی) را وقتی انجام دهد که زن میل دارد.
بهتر است نزدیکی در اول شب نباشد ، بلکه ساعاتی بعد از خوردن شام باشد ، زیرا معده پر است و نزدیکی موجب قولنج و فلج و چکیدن بول و فتق و ضعف بینایی و برخی بیماری های دیگر می شود. ب – نسبتا جدید
آداب و رسوم غلط در شب زفاف:
هم در گذشته و هم در حال حاضر در خانواده های سنتی ایرانی رسم است که در شب اول عروسی (شب زفاف) زنان پشت در اتاق عروس و داماد می نشینند تا داماد پارچه ای خونین را نشان آنها بدهد تا از پشت در بلند شوند و به خانه های خود بازگردند . این دستمال خونی نشان دهنده پاره شدن پرده بکارت عروس توسط داماد است.
در تلقی عمومی جامعه ما ، شب ازدواج و زفاف ، شب خوشبختی و رسیدن به آرزوهاست ، اما شب زفاف ، شب خستگی هم هست ، شب اظطراب و نگرانی است شب سر درد ، شب گریه ، شب سوزش معده و شب …….و حتی شاید شب بر باد رفتن آرزوها هم باشد.
اینكه چنین شبی با جایگاهی كه در فرهنگ اجتماعی ما دارد و اثرات آن بر زندگی ما اینقدر درباره اش كم صحبت شده و حتی از دید نویسندگان و دیگر هنرمندان ما هم پنهان مانده خود معمایی است. شب عروسی در فرهنگ ما فعلا آن موقعی است كه دو تا آدم كه چند وقت در تدارك ازدواج بوده اند برای اولین بار زن و شوهر می شوند و به صورت رسمی در یك رختخواب می خوابند ، شب ازدواج فقط و فقط یك كار اجباریست. شما و همسرتان باید از ماشین عروس پیاده شوید ، به درون خانه بروید و در را ببندید، همین . هر كس دیگری انتظاری به غیر از این داشت زیاد به حرفش گوش نكنید.

در فرهنگ ما ازدواج به همه فامیل مربوط است بعضی جاها ( كه از لحاظ سواد عمومی رابطه جنسی در مرحله پایین تری هستند ) از داماد انتظار دارند در عرض 10 دقیقه تا نیم ساعت پارچه خون آلودی را به عنوان نشان باكره بودن عروس تحویل بدهد. بعضی ها ممكن است تا شب ازدواج ، عروس اشون یا دامادشون را ندیده باشند و خیلی های دیگر ممكن است اون رو لخت ندیده باشند. عده زیادی هم هستند ماه قبل از عروسی با همسرشون رابطه جنسی داشته اند، پس پیچیدن یك نسخه ثابت غیر ممكن است اما چیزهای مشتركی هم وجود دارد. همه ما شب ازدواج خسته ایم توی این بحثی نیست ازدواج ایرانی سخته حداقل یك هفته دویدن و حرص خوردن داره دنبال جا می گردید خونه رو مرتب می كنید . دعوت فامیل و خلاصه تحمل دردسر های جشن. همه اینها باعث می شود كه بهترین شب زندگی شما با خستگی و تنش های بدنی شروع بشه . عروس و داماد یا به اجبار غذا میخورند یا اصلا فرصت غذا خوردن پیدا نمی كنند و هر دو حالت برای یك رابطه جنسی خوب مضر است. پس در شب زفاف چكار باید كرد ؟ احیانا اگر در شب زفاف دفعه اولی است كه می خواهیم رابطه جنسی داشته باشیم . تاثیر خستگی و اضطراب را می دونید ؟ برای آقایون این احتمال هست كه اندام جنسیشون راست نشه و در صورت وقوع این امر اضطراب چند برابر می شود و اوضاع بدتر . در مورد خانمها این اضطراب باعت خشك شدن مهبل می شود كه حتی برای خانمهای كار كشته هم دخول مشكل می شود چه برسه به دختری كه برای اولین بار میخواد دخول را تجربه كنه پس اولین كار شما مبارزه با اضطراب است. بهتر است اون دسته از كسانی كه فامیل هاشون منتظر دیدن دستمال خونی هستند این مطلب را براشون روشن كنند كه این فكر بیهوده ای است و بهتره شما را به حال خودتون بذارن .
یکی از راه های مبارزه با اضطراب اینه كه منبع اونو از بین ببرید . منبع اضطراب شب زفاف است اجبار به عمل جنسی است پس این " اجبار " لعنتی را از بین ببرید. اگه میتوانید با همسرتان صحبت كنید و بگویید احتیاجی نمی بینید كه شب اول در اوج خستگی و تنش و اضطراب حتما رابطه جنسی داشته باشید صحبت كنید چه قبلا و چه وقتی آخر شب با هم تنها هستید كه عاشق عمل جنسی هستید ولی امشب اجباری در انجام كامل اون ندارید و بهتر می بینید كه این كار را به فردا یا روزهای بعد موكول كنید كه بدن هاتون تازه هستند و فكرتون باز و از نظر وقتی هیچ جور تنگی ندارید. با این فكر هم آغوشی را شروع كنید اگر دوست داشتید تا آخرش بروید و هرجا احساس كردید وقتش نیست متوقف شوید . اما خواهشا وحشی بازی هم در نیارید عمل هم آغوشی را یك اجبار نشون ندهید نه به مرد و نه به زن . مرد باید اولین نكته براش راحتی و آرامش همسرش باشه و زن به جای اینكه مردانگی را توی .... سفت و دراز و زور زیاد ببینه توی اخلاق و رفتار دنبالش بگرده.
یك نكته بسیار مهم : در اولین تجربه رابطه جنسی اگر باعث ناراحتی و ناخوشایندی طرف مقابل خود بشوید این كار مطمئنا از لحاظ روحی و روانی تاثیر بدی روی رابطه جنسی آینده شما هم خواهد داشت ( می دانید كه روان آدمی در رابطه جنسی چقدر تاثیر گذار است).
صحبتی با آقا دامـــــــاد :
قبل از هر چیز یادتان باشد كه آب یا نوشیدنی دیگری كه میل دارید در اتاق باشد كه اگر هر كدام از شما احساس تشنگی كردید لازم نباشد بروید بیرون دنبال نوشیدنی بگردید.
چون خیلی ها شب اول به خاطر ترس و تنش و..... دهنشان خشك می شود و احتیاج به آبی دارند. وارد خانه كه می شوید قبل از افتادن روی مبل و صندلی بطرف همسرتان بروید و او را در آغوش بكشید ، زیر گوشش بگوید كه دوستش دارید و قول بدهید كه این زندگی زیبایی را كه كنارش شروع كردید را ادامه خواهید داد . همین طور كه در آغوشش گرفتیه اید به سمت جایی برای نشستن بروید و كنار هم بنشینید ،هم او خسته است و هم شما .
توی صورتش نگاه كنید و بگویید كه زیباست هیچ عجله ای نكنید با حوصله باشید و صبور . آرام حجابش را بردارید و عاشقانه به همسرتان نگاه كنید و تكرار كنید كه واقعا زیباست بسیار ظریف به دستهایش دست بزنید دست ها را بالا بیارین و آرام ببوسید . بعد از بوسه چند لحظه مكث كنید و به خاطره این بوسه فكر كنید ( اینجا فرصت مناسبی است كه آیا آب یا نوشیدنی دیگه ای لازم داره ؟)
اگر قبلا با همسرتون رابطه جنسی داشته اید این كارها را به عنوان یك عروس با او بكنید و اگر نداشته اید و دختر از طبقاتی باشد كه هیچ وقت با پسری حتی خود شما نبوده به او اطمینان بدهید تا ترس و اضطرابی نداشته باشد . توجه كنید كه زنها نسبت به بدنشان خیلی حساس می باشند پس یك ضرب به سینه ها یا جاهای دیگر دست نزنید اگر خیلی خسته نیستید با همسرتان بایستید و ایستاده در آغوشش بگیرید اینطوری میتوانید آروم دستهاتونو حركت بدین و پشت بدن همسرتونو نوازش كنید آروم در گوشش حرف های عاشقانه بزنید.
بقیه مراحل به همین سادگیست به آرومی همین فضا را دنبال كنید ( عاشق باشید و اعتماد دهنده به طرف مقابل در هر تماس ). كنار هم دراز بكشید و آروم تا حدی لباسها را در بیاورید همسرتان را تحسین كرده و شهوت انگیزی اش را بهش یاد آور شوید . سانتی متر به سانتی متر بدن همسرتان را لمس كرده و به آن عادت كنید .
صحبتی با عروس خانم :
خانم عزیز شما هم وظیفتان همین چیز هاست . اگر لباس آقا داماد را تا آخر در آورده اید بهش بگوید به پشت بخوابد و چشماش را ببندد با احتیاط كامل به بدن همسرتان دست بكشید آلت جنسی او را اگر خواستید نوازش كنید و نه كار بیشتر. اگر بار اول است در این جلسه اجازه دهید كه گذشت زمان همه چیز را یاد بدهد جلسه اول حداكثر می تواند شناخت باشد به هر حال نه آقا از آلت جنسی شما زیاد سر در نیاورد و نه شما از آلت جنسی او پس یك حركت لذت بخش را شروع كنید مانند نوازش آلت همدیگر و كمی به همین حركت ادامه دهید. قصدتان كمی نوازش و بعد خوابیدن و استراحت كردن باشد هر چند ممكن است كه چیز های دیگری هم پیش آید. رابطه جنسی لازم نیست حتما دخول باشد اگر بخواهید یك ضرب سراغ دخول بروید مثل اینه كه با زبانی كه نمی شناسید برنامه نویسی كنید. صبر كنید تا اول چگونگی موضوع را یاد بگیرید این باعث می شود موقع عمل مقدمات را خوب بدانید. خلاصه كلام :
1 – تا احساس آمادگی كامل برای كاری نكرده اید وارد عمل نشوید.
2 – هر لحظه مطمئن باشید همسرتان راحت است ( آقایون بیشتر توجه كنند چون این عمل اولین بار برای خانمها خیلی اضطراب آورتر است ).
3 – اگر عروس باكره باشد از پرده بكارت نترسید اگر دخول را درست انجام بدهید پرده بكارت بدون درد یا خونریزی باز خواهد شد.
منبع : ir-med.com



:: موضوعات مرتبط: دانستني ها , اخبار و دانستنی های پزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 608
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

این کارها باعث ناباروری در مردان می شود!

با انجام برخی کارها، مردان به طور ناخواسته و غیر عمد به تعداد جفت‌های نر خود و کیفیت آن‌ها آسیب می‌زنند و ممکن است تجربه لذت پدر شدن را از خود دور کنند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ خبرها حاکی از آن است که بسیاری از مردان به حدی به تعداد جفت‌های نر خود دقت می‌کنند که از کیفیت آن و نقش مهم کیفیت جفت‌های نر در باردرای غفلت می‌کنند. متاسفانه حدود ۱۵ درصد از زوج‌ها پس از یک سال یا بیشتر بعد از تلاش برای بارداری نمی‌توانند موفق شوند و علت بیشتر این موارد بی‌کیفیت بودن جفت‌های نر در مردان است است. عوامل بسیاری وجود دارد که سبب می‌شود کیفیت جفت‌های نر در مردان کاهش یابد و باروری آن‌ها را مشکلاتی روبه‌رو کند.
از جمله اقداماتی که سبب آسیب به جفت‌های نر می‌شود بیش از حد رفتن به سونا و تعرق در آنجا است. بسیاری مردان به منظور کاهش وزن، تفریح و تعرق به سونا می‌روند، در صورتی که بر اثر زیاد رفتن به سونا و زیاد ماندن در آنجا به جفت‌های نر خود آسیب می‌رسانند. توصیه می‌شود که تنها ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در سونای خشک یا مرطوب بمانید.
از طرف دیگر استرس و فشار روحی و همچمنین اضطراب در مورد رویدادهای زندگی و کاری می‌تواند آسیب‌های جدی را به سلامتی مردان و جفت‌های نر آن‌ها وارد کند زیرا حین تجربه استرس هورمون کورتیزول در بدن منتشر می‌شود که قدرت باروری مردان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
علاوه بر این، استفاده مداوم و زیاد از لپ‌تاپ و قرار دادن آن بر روی بدن سبب انتشار گرما و برخی پرتوها می‌شود که منجر به صدمه رساندن به جفت‌های نر در مردان می‌شود. بهتر است طی استفاده از لپ‌تاپ آن را دور از بدن خود نگه دارید و از روی میز از آن استفاده کنید و دسترسی به آن را کاهش دهید.
در نهایت پیروی از برنامه غذایی نامناسب، نداشتن فعالیت بدنی به طور منظم، قرار گرفتن در معرض برخی آفت‌کش‌ها و سموم، استعمال دخانیات و مصرف الکل می‌تواند از جمله مواردی باشد که می‌تواند لذت پدر شدن را از آقایان بگیرد.



:: موضوعات مرتبط: دانستني ها , اخبار و دانستنی های پزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

واکنش خواننده مشهور لس آنجلسی به بیماری استاد شجریان +عکس

تاریخ درج :  1395/01/14

به گزارش پرداد به نقل از سیمرغ: ابراهیم حامدی مشهور به ابی خوانندهٔ موسیقی پاپ ایرانی میباشد.

این خواننده 66 ساله پس از انتشار ویدیوی صحبت های استاد محمدرضا شجریان و تماشای آن, نسبت به بیماری ایشان واکنش نشان داده است و متن زیر را در همین رابطه منتشر کرده و به اشتراک گذاشته است.

"ای خسروی آواز ايران، ای محبوب قلب همه ايرانيان

ويديوی نوروزی شما را ديدم و گريستم قلبم به درد آمد از اينكه شما نازنين مرد دچار بيماری شديد

اميدوارم به نيروی عشق مردم و دعاهای مهربانانه آنها سلامتی حاصل شود

جاودان صدا استاد محمد رضا خان شجريان"



:: موضوعات مرتبط: دانستني ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

این زوج از سفینه آدم فضایی‌ها فیلم برداری کردند / تصاویر

یک زوج از سفینۀ آدم‌فضایی‌ها فیلم برداری کردند و دیدند که این سفینه در حال تغییر رنگ است. [..]

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,آدم فضایی

 

یک زوج از سفینۀ آدم‌فضایی‌ها فیلم برداری کردند و دیدند که این سفینه در حال تغییر رنگ است.

محققان حیطۀ پارانورمال فیلمی را که زوجی از سفینۀ مرموزی فیلم‌برداری کرده‌بودند را مورد تحقیق و بررسی قرار داد این حادثه در سیبری اتفاق افتاد.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,آدم فضایی

 

در ابتدا آقایی که نام آن ذکر نشده می‌گوید، در حال نگاه کردن به منظره بیرون بودم که ناگهان شیء عجیبی را در آسمان مشاهده کردم که به سمت شمال حرکت می‌کرد. در ابتدا تصورم کردم که آن یک پهپاد است اما وقتی بیشتر دقت کردم متوجه شدم یک بشقاب‌پرنده‌ است.
پس از دیدن آن همسرم را صدا کردم و به سرعت دوربینم را برداشت و آن منظره را ثبت کردم. این آقا اشاره می‌کند در ابتدا رنگ این بشقاب‌پرنده آبی بود اما هنگامی که روی دریاچه قرار گرفت رنگ آن تغییر کرد و سبز رنگ شد.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,آدم فضایی

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,آدم فضایی

سپس این شیء با سرعت بسیار زیاد مسیر آمده را بازگشت و از روی کوه ها عبور کرد و در آسمان ناپدید شد.

او می‌گوید که او و همسرش آنقدر از دیدن آن بشقاب پرنده تعجب کرده و شکه شده‌بودیم برای مدتی خشکمان زده بود واصلا نمی‌توانستیم حرکت کنیم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار بشقاب پرنده ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

شیء ناشناخته و عجیب در آسمان روسیه +عکس

 تاریخ درج :  1395/01/10

به گزارش پرداد به نقل از اتاق خبر 24 : روز سه شنبه 22 مارس ویدیویی توسط یک شهروند روسی به نام ویاچسلاو گلوکین در اینترنت بارگذاری شد که نشان می داد یک  شیء عجیب  پرنده ناشناس در آسمان سن پترزبورگ به مدت دو دقیقه در آسمان معلق میباشد.

بر اساس این گزارش، این ویدیو هنگامی گرفته شده است که سه نور به صورت یک مثلث در آسمان دیده شده است. آن گونه که این ویدیو نشان داده است و در آن مشخص است این شیء نمی تواند یک هواپیما باشد چون در طول دو دقیقه ای که از آن فیلم گرفته شده است کاملا در آسمان معلق است.

با توجه به توضیحات افرادی که این ویدیو را در یوتیوب مشاهده کرده اند آنان باور دارند که این شیء یک فانوس چینی است.

شی ناشناخته و عجیب در آسمان روسیه +عکس



:: موضوعات مرتبط: اخبار بشقاب پرنده ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

جدیدترین نوشته های طنز شبکه های اجتماعی

نوشته های طنزِ باحال و بامزه شبکه‌های اجتماعی مثل وایبر، لاین، واتس آپ، تلگرام و وایبر ….که هموطنانمون با طنازی و شوخ طبعی بامزه خودشان ساختند را در این مطلب[..]

جدیدترین نوشته های طنز شبکه های اجتماعی

جدیدترین نوشته های طنز شبکه های اجتماعی

 

نوشته های طنزِ باحال و بامزه شبکه‌های اجتماعی مثل وایبر، لاین، واتس آپ، تلگرام و وایبر ….که هموطنانمون با طنازی و شوخ طبعی بامزه خودشان ساختند را در این مطلب از پارس ناز برای شما جمع آوری کرده ایم.امیدواریم همراه با پارس ناز از لحظاتتون لذت ببرید.سعی داریم در این سری   گزیده ای از این نوشته های خنده دار  را در اختیار شما قرار دهیم که امیدواریم مورد استقبال شما عزیزان قرار گیرد.

******

۱٫ حتما شده که گوشی رو میزنی توو شارژ بعد یادت میره شارژرو اونور بزنی به برق، بعد از ٣-۴ ساعت میای، قلبت میشکنه، دیگه هیچوقت اون آدم قبلی نمیشی…

 

۲٫ از مراسم های قبل ازدواج می تونم عوض کردن سیم کارت رو نام ببرم.

 

۳٫ من وقتی از آسانسور میام بیرون می‌زنم برگرده همکف. هم اونکه تازه از راه رسیده منتظر نمی‌شه، هم قاتلام نمی‌فهمن کدوم طبقه رفتم.

 

۴٫ کاش نسل اینایی که بعد از مدتی باهات تماس می‌گیرن و میگن (سلام بی معرفت) منقرض بشه.

 

۵٫ ‏کیف یکی از اساتید ادبیات رو جلو مترو با موتور زدن با عصبانیت برگشت گفت “فرومایه ، بازگرد”.

 

۶٫ یه مدت هروقت از عروسی برمیگشتم خونه کت شلوارم خاکی بود. تو عروسی دستمو میخواستن بگیرن ببرن وسط برقصم میفتادم زمین تشنج میکردم که ولم کنن.

 

۷٫ نصف این آدما که از پیاده رو رد میشن و مغازه ها رو نگاه میکنن هدفشون دیدن ویترینا نیست. عکس خودشون توی شیشه ی مغازه‌س.

 

۸٫ ‏نمیدونم تو غذای هواپیما ها چی میریزن که هم بدمزش میکنه هم باعث میشه تا رسیدی اونور بگی ایرانیا بیشعورن خارجیا با شعور.

 

۹٫ ‏یبار حال نداشتم برم سرکار زنگ زدم گفتم پسرخالم فوت کرد فرداش رفتم دیدم بنر تسلیت زدن. انقدر شرمنده شدم میخواستم برم پسرخالمو بکشم.

 

۱۰٫ ‏راحتی ساخت فیلم درمورد خرمشهر اینه که احتیاج به دکور یاشهرک سینمایی نیست! دوربین وعوامل را بردار و برو خرمشهر و بساز. با زمان جنگ هیچ فرقی نکرده!

 

۱۱٫ ‏چه جوری با علف کشیدن به خودتون افتخار میکنید؟ والا گاو هم هر روز علف میزنه ولی قیافش ناراضی و پشیمون به نظر میاد.

 

۱۲٫ ‏تن آدمی شریف بود به جان آدمیت
تن آدمی شریف شد به مال آدمیت

 

۱۳٫ میدونین چرا تو جعبه پرتقال روزنامه میزارن؟ چون وقتی پرتقالا تو انبارن بخوننش حوصلشون سر نره.

 

۱۴٫ ‏خدا تو ده فرمان کل قوم حضرت موسی رو هدایت کرد، این دختر همسایه ی ما با ده فرمان پارک نمیتونه کنه.

 

۱۵٫ رفیقم میگفت شوهرم نمیذاره عکسمو بذارم پروفایل واسه همین عکس پسرمو میذارم. یاد دوران قاجار افتادم با زنه کار داشتن اسم پسر بزرگشو صدا میکردن.

 

۱۶٫ ‏باید میزاشتن مت دیمون توی همون نجات سرباز رایان بمیره، الان سالی یه دونه فیلم میسازن از یه گوشه ی کهکشان نجاتش بدن.

 

۱۷٫ ‏لیموها وقتی از کارای بدشون پشیمون میشن میگن لیمونادم.

 

۱۸٫ چیزی که در مورد موفقیت میشه قطعی گفت اینه که هیچکدوم از آدمهای موفق اینقدر جمله و مقاله در باب موفقیت نخوانده اند که شما به اشتراک میگذارید.

 

۱۹٫ ‏ما تو خونمون به گوجه هم میگیم گوج اینقدر که باکلاسیم، پورش که جای خود داره.

 

۲۰٫ ‏سیب‌های به‌عمل آمده در ری یکی از پرطرفدارترین محصولات صادراتی ایران در روسیه‌ست. و می‌دونید دیگه یه منطقه رو هم به اسم سیبری نام‌گذاری کردن.

 

۲۱٫ ‏شما سه هزار میلیارد تومن اختلاس کنی بری کانادا باز لذتش به پای دزدین یه کتلت از پای گاز نمیرسه.

 

۲۲٫ اگه انقد سینما ی ایران رو دوس دارین که نود ساعت واسش صف وایمیسین، چرا فقط تو جشنواره فجر یادتون می افته کلاً سینما وجود داره؟ عجیبید والا.

 

۲۳٫ صف فیلمای جشنواره فجر بزرگترین اجتماع سیگاریا تو کره زمینه.

 

۲۴٫ کاش این مخفف تایپ کردنتون به حدی برسه که کلا دیگه تایپ نکنین. یارو بجای madrese مینویسه mad.

 

۲۵٫ خود خرسا اگه بدونن به عنوان کادوی ولنتاین به هم خرس میدین قرار میذارن تو قطب شمال و همه با هم خودکشی میکنن.

 

۲۶٫ دختره نمره هنرش تو دبستان بالای پونزده نمیشده حالا میاد رو ناخونش طرح میزنه که‌ پیکاسو انگشت به دهن میمونه. میخوام بگم به تحصیلات نیست.

 

۲۷٫ وقتی اسمتونو بصورت m@h$a و شبیه این مینویسید از شدت خلاقیتتون از پای لبتاپ پرت میشم تو حیاط.

 

۲۸٫ ایتالیاییا یه برج دارن به اسم برج پیتزا. بنظرم ما هم اسم برج ‌میلادو بذاریم برج قرمه سبزی تا کم نیاریم.

 

۲۹٫ یه بار سوار تاکسی شدم راننده گفت امروز در مورد راه حل سیاسی سوریه تحلیل میکنم حوصلشو داری سوار شو نداری گمشو بیرون.

 

۳۰٫ بابام همش مستند حیوانات نگاه میکنه تازه تکرارشم میبینه. انگار قراره تو تکرارش شیر گیاهخوار بشه و آهو رو نخوره.

 

۳۱٫ تو کانال “دلخوشی و زندگی آرام” جوین شدم، بعد همکارم زنگ زد گفت فردا ده میلیون چک داریم، سریع لفت دادم تلگرامم پاک کردم.

 

۳۲٫ شجریان میره پای کنسرت به مدیر برنامه هاش میگه داداش اهنگ شروع شده هنوز متن نرسید؟ میگه تو راهه داداش یه نیم ساعت چهچه بزنی میرسه.

 

۳۳٫ خدایا ممنونم ازت، نه به خاطر سلامتی و خونواده و وضعیت مالی، ممنونم ازت به خاطر اینکه کیمیا تموم شد.

 

۳۴٫ من اگه همین الانم زلزله بیاد با باقیمونده غذایی که لای دکمه های کیبوردم هس میتونم یه ماه زیر آوار زنده بمونم.

 

۳۵٫ دقت کردین وقتی یکی بهتون میگه : “میخوام یه سوال ازت بپرسم، راستشُ بگو”. یاد تمام کارای بدی که کردین میوفتین؟



:: موضوعات مرتبط: جکهای روز مره و طنز , ,
:: بازدید از این مطلب : 747
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

بامزه ترین جوکهای اسفند ۹۴

نوشته های طنز و بامزه شبکه‌های اجتماعی مثل وایبر، لاین، واتس آپ، تلگرام و وایبر ….که هموطنانمون با طنازی و شوخ طبعی بامزه خودشان ساختند را در این مطلب[..]

بامزه ترین جوکهای اسفند 94

تو دی لینکhttp://2daylink.com

بامزه ترین جوکهای اسفند ۹۴

 

نوشته های طنز و بامزه شبکه‌های اجتماعی مثل وایبر، لاین، واتس آپ، تلگرام و وایبر ….که هموطنانمون با طنازی و شوخ طبعی بامزه خودشان ساختند را در این مطلب از پارس ناز برای شما جمع آوری کرده ایم.امیدواریم همراه با پارس ناز از لحظاتتون لذت ببرید.سعی داریم در این سری گزیده ای از این نوشته های خنده دار را در اختیار شما قرار دهیم که امیدواریم مورد استقبال شما عزیزان قرار گیرد.

 

******

 

۱٫ حسینی بای یه داداش داره به اسم ارنجمنت بای.

 

۲٫ توی جلسه به عمه‌م گفتن که توی این شکلاتایی که ولنتاین میفروشن یه چیزایی میریزن که پسرا عقیم بشن تا جمعیت ایران کم بمونه. قسم میخورد.

 

۳٫ ‏معلم زبانا وقتى میخوان از همدیگه تعریف کنن میگن زیر مجموعه ى دایره لغاتتم مَررد!

 

۴٫ میتونیم روز‌ ولنتاین در اعتراض به سینگل بودنمون پاشیم تنهایی بریم کافه سیگار بکشیم و میزای دو نفره رو اشغال کنیم تا غیر سینگلا جا نباشه بشینن و به فنا برن.

 

۵٫ این کمپین جدید “نرفتن سفر نوروزی به ترکیه و امارات” خیلی خوبه. من ۳۰ ساله عضو این کمپینم.

 

۶٫ استاد ساعت هفت صبح شنبه کلاس گذاشته بود، کارگر دانشگاه از کنار در کلاس رد شد گفت: کدوم دیوانه ای الان کلاس گذاشته؟ میخوام بگم شعور به مدرک نیست.

 

۷٫ مرسدس بنز واقعا ماشین خوب و با کیفیته فقط کاش اون نشان خاور رو از جلو پنجره‌ش بردارن.

 

۸٫ ‏تجربه ثابت کرده مردم دقیقا همونی هستن که اصرار دارن نیستن.

 

۹٫ به اینایی که تو زندگی همش فیلم بازی میکنن هم باید به جای سیمرغ بلورین سیمرغ دروغین بدن.

 

۱۰٫ تو بهشت زهرا پیرزنه شیرینی تعارفم کرد، گفتم ممنون فاتحه شو میخونم، گفت منت میذاری؟ نخون جهنم. بابا گل گاو زبون دم کنین واسه مادربزرگاتون.

 

۱۱٫ زنگ زدم رستوران گفتم کوبیده دارین؟ زنه گفت چرا نداشته باشیم؟ گفتم چون ساعت چهاره. گفت ما همیشه کوبیده داریم. گفتم با من ازدواج می‌کنی؟

 

۱۲٫ میگه محبت از درخت آموختم چون سایه برسر هیزم شکن دارد. احمق درخت اگه سایش دست خودش بود رو هیزم شکن نمینداخت هیچ، تک تک ریشه هاشم تو آستین هیزم شکن می‌کرد!

 

۱۳٫ پاک‌کن‌هایی که بچه بودیم گم میکردیم کجا می‌رفتند؟

 

۱۴٫ ‏یه غرفه تو نمایشگاه بین الملل برای  عید گرفتم لباسایی ک رو دیوار مهربانی جمع کردمو با ٧٠٪ آف میفروشم. بیاین، جنسام همش تُرکه.

 

۱۵٫ حالا نمیشد خودشون تن ماهی رو بیست دقیقه بجوشونن بعد تو بازار بفروشن؟

 

۱۶٫ یه فامیل داریم الان فیکس ۳۷ ساله هر سال موقع راهپیمایی میگه: این فیلم پارساله، امسال کسی نرفته.

 

۱۷٫ – آقا داماد چه کاره ان
+ بازیگرن
– به به چه نقشی
+ زن پوشن، ۲۲ بهمن نقش ملوان آمریکایی که خانوم بود رو ایفا میکنن.
– به به، مبارک باشه

 

۱۸٫ خدایی شبیه سازی این ملوانان آمریکایی تو راهپیمایی بهتر از گریم کیمیا انجام شده بود.

 

۱۹٫ ‏بنظرم “هرطور راحتی” رو باید در زمره ی فحشای ناموسی به حساب بیارن.

 

۲۰٫ ‏مامانبزرگم یه طوریه که ضربه مغزیم بشی اعتقاد داره با یه لیوان چای نبات که توش عرق نعناع ریخته حالت خوب میشه.

 

۲۱٫ بانک ملی به پسرانی که بیش از پنج مخاطب خاص دارند وام ولنتاین میده.

 

۲۲٫ به آقاهه میگم، راهنمای راست زدی پیچیدی چپ، یه هو زدی رو ترمز، الانم دوبله پارک کردی. میگه شما معلمی؟ میگم با توجه به شرایط شما، بیشتر چوپانم.

 

۲۳٫ تهیه کننده شهرزاد چنان معذرتی از شریعتمداری خواست که خود شریعتمداری تو تلگرام پی ام داد بهش گفت: حالا دیگه انقدرا هم لازم نبود.

 

۲۴٫ ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺮﺩﯼ ﺍﺯ ﺷﯿﺦ ﭘﺮﺳﯿﺪ : ﺍﯼ ﺷﯿﺦ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺭﺍﻩ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﻣﻠﺖ ﺑﻪ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﭼﯿﺴﺖ؟ ﺷﯿﺦ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ: ﻣﺘﺮﻭ.

 

۲۵٫ دنبال دختر آفتاب مهتاب ندیده نباشین؛ هم کمبود ویتامین D داره هم شب کوری داره و هم احتمالا کچله.

 

۲۶٫ ‏خدا شاهده این توهین هایی که ما میکنیم همش از سر دلسوزیه.

 

۲۷٫ ‏الان آمریکاییا نشستن کنار هم، با آرنج میزنن به هم میگن نگاه کن جک، اینا واقعا دارن ولنتاینو جشن میگیرن.

 

۲۸٫ پیامک شوهر به زن: آروم باش، نترسیا من از پله های اداره افتادم سرم خورد به نرده ها بیهوش شده بودم. خانم جهانپور زنگ زد به اورژانس، الان بیمارستانم. دکترا میگن خونریزی مغزیه. پای چپ و دنده راستم شکسته آرنجم در رفته گردنم پیچیده و لبم چاک خورده.
جواب زن : خانم جهانپور کیه؟!
بر اساس داستان واقعی

 

۲۹٫ هرسال نزدیک خونه تکونی بابام یهو متواری میشه. پارسال نزدیکای مرز پاکستان پیداش کردیم گفتیم خونه تکونی تموم شده برگرد.

 

۳۰٫ سلامتی نسلی که به عشق دوچرخه و آتاری معدلشون بالا شد ولی براشون کشک هم نخریدن.

 

۳۱٫ از بین عروسک ها بدبخت ترینشون اونایی ان که روز ولنتاین بین دختر پسرا رد و بدل میشن.

 

۳۲٫ یک اپلیکیشن هم بنویسن که هر جا تصادف شد رو نقشه نشون بده تا ما سریع بریم تماشا. نگاه کردن به صحنه تصادف و دعوا لذت بخش ترین تفریح ایرانیهاست.

 

۳۳٫ الان ولنتاین عادی شده، یه زمان با تلفن سکه‌ای زنگ میزدی، بابای طرف برمیداشت تهدید به سلاخی و مرگ میکرد.

 

۳۴٫ پرسپولیسی های عزیز هدیه ی روز ولنتاین براتون مجانی شد، گفتم در جریان باشید.

 

۳۵٫ به عقیده من بزرگترین ضربه به نظام آموزش عالی ایران رو افشین زد، اونجا که گفت: “کلاس ملاسو بی خیال، لیسانس میسانسو بیخیال، بیا وسط قرش بده.”

 



:: موضوعات مرتبط: جکهای روز مره و طنز , ,
:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

جالب ترین شوخی های خنده دار شبکه های اجتماعی

نوشته های طنزِ باحال و بامزه شبکه‌های اجتماعی مثل وایبر، لاین، واتس آپ، تلگرام و وایبر ….که هموطنانمون با طنازی و شوخ طبعی بامزه خودشان ساختند را در این مطلب[..]

جالب ترین شوخی های خنده دار شبکه های اجتماعی

تو دی لینک

جالب ترین شوخی های خنده دار شبکه های اجتماعی

 

نوشته های طنزِ باحال و بامزه شبکه‌های اجتماعی مثل وایبر، لاین، واتس آپ، تلگرام و وایبر ….که هموطنانمون با طنازی و شوخ طبعی بامزه خودشان ساختند را در این مطلب از پارس ناز برای شما جمع آوری کرده ایم.امیدواریم همراه با پارس ناز از لحظاتتون لذت ببریدسعی داریم در این سری مطالب گزیده ای از این نوشته های طنز باحال را در اختیار شما قرار دهیم که امیدواریم مورد استقبال شما عزیزان قرار گیرد.

******
۱- ‏یه معلم داشتیم دبستان اومد کلاس گفت کیا حاضرن درس بپرسم ازشون؟ هر کى دستشو برد بالا رو فرستاد بازى. بعد ماهارو سلاخی کرد. تو گوانتانامو دوره دیده بود.

۲- ‏ﺳﺮﯾﺎﻻﯼ شبکه ﺁﯼ ﻓﯿﻠﻢ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻗﺪﯾﻤﯿﻪ ﮐﻪ وقتی میبینم همه اش استرس اینو میگیرم که ﻣﺸﻘﺎﻣﻮ ﻧﻨﻮﺷﺘﻢ و ﺗﻤﺮﯾﻨﺎﯼ ﻋﻠﻮﻡ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺣﻞ ﻧﮑﺮدم.

۳- ‏یعضی آرایشگرا یه جور پشت چشم عروس ها رو نقاشی میکشن که باس رو گونه های عروس رو امضا کنی بنویسی ۲۰ یه چاپ صد آفرین هم بچسبونی.

۴- بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم/ فک نکن یاد تو بودم کار نداشتم ول می گشتم.

شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (۲۲۴)

۵- کم کم در حاشیه مهران مدیرى داره میشه ٣٠ دقیقه پشت صحنه ، ١٠ دقیقه جلوى صحنه.

۶- ‏دیجیکالا شعور نیاورده یکم بخرین پشت چراغ بوق نزنین؟

۷- ‏دل من ناوگان هوایی ایران و چشم تو ایرباس A380، تا کی انتظار امدنت را بکشم؟

۸- آقای مجری: پسر عمه زا بیا اینجا
پسر عمه زا: غلط کردم
آقای مجری: مگه چیکار کردی:
پسر عمه زا: نمی دونم بستگی داره کدومشو فهمیده باشی

 

۹- نخ دندون اورال بی ۱۷ هزار تومن! آخه آدم عاقل با این نخ، غذای لای دندونش رو پاک میکنه؟ با این نخ باید لباس بدوزی برای عروسی.

 

۱۰- تابستون یه نم بارون میاد میگن “امسال زمستون سردی داریم” زمستون یخورده هوا آفتاب میشه “تابستون سال دیگه جهنمه”. غیرسیاسی ترین جمله راننده تاکسیا.

 

۱۱- دیگه تحریما رو برداشتن چرا یحی گل محمدی برنمیگرده به فامیلی اصلیش یحیی دانمارکی.

 

۱۲- این رابطه هاتونو که کات میکنین خیلى سریع یه جاى دیگه پیست میکنین، آفرین!

 

۱۳- میخوام یه طرحی رو به عزرائیل ارائه بدم به این شرح که هیچوقت گلودرد نگیرم به جاش روز هایی که قرار بوده گلو درد بگیرم رو از آخر عمرم کم کنه.

 

۱۴- دوستان توجه داشته باشین من واسه ولنتاین دو سه هفته ای نیستم دارم می رم آرژانتین. اگه کسی کاری داشت بیاد ضلع غربی میدون آرژانتین اونجا خرس بساط کردم.

 

۱۵- با دیدن گونه جانوری جوراب دریایی مطمئن شدم اگه دانشمندا یه مقداری بیشتر تحقیق کنن گونه جانوری باب اسفنجی رو هم پیدا می‌کنن.

 

۱۶- ‏نمیدونم چرا همش حس میکنم اینا همش مقدمه س هنوز اصل زندگیم شروع نشده. هی منتظرم اصلش شروع شه!

 

۱۷- ‏سلام ایران سلام نانوا سلام سنگک سلام مردم تو صف، من یه ایرانی ام دو تا نون بده، خدافظ ایران.

 

محسن حاجیلو یه صبح عادی تو نونوایی :))

 

۱۸- ختم بابا بزرگم کسی نوار قرآن پیدا نمی کرد، من یه نوار از مدرسه داشتم دادم، وسط گریه و زاری ملت، یهو می گفت، درس شانزدهم، سوره ی …

 

۱۹- ‏شکسته عشقی یعنی من عاشقه گلابی ام ولی گلابی اصن نمیدونه عشق چیه.

 

۲۰- ‏یکی از عوامل خالی شدن زودهنگام باتری موبایل، همراه ندا‌شتن شارژره. یعنی اگه شما شارژر همرات نباشه موبایلت استرس میگیره زودتر خالی میشه.

 

۲۱- ایدئولوژی بعضی خانم ها در آرایش کردن همان ایدئولوژی نقاشی های دوران مهد کودک است. جای سفید در صفحه باقی نگذارید.

 

۲۲- من شخصا از آقای روحانی تقاضا دارم وقتی از ایتالیا برمیگرده، حمید معصومی نژاد رو با خودش بیاره لااقل پدر و مادرشو ببینه؛ الان ۴۰ ساله اونجاست.

 

۲۳- شما هم دقت کردین پوریا پورسرخ تو فیلما هر وسیله ای رو میخواد نگه داره یجوری میگیره که جلوبازوش معلوم شه؟

 

۲۴- یه بار معلم ازم پرسید قدیمی ترین حیوون جنگل کدومه؟ گفتم: گورخر. گفت: چرا؟ گفتم: چون سیاه سفیده. گفت: برو جلو دفتر زنگ بزن اولیات بیان.

 

۲۵- دیشب دزد اومده بود خونمون داشت می گشت، بلند شدم گفتم دنبال چی می گردی؟
گفت: پول
گرفتم خوابیدم
بعد گفت حالا که اینطور شد مودم رو می برم
هیچی دیگه نصف شبی رفتم پول واسش کارت به کارت کردم

 

۲۶- یه بار سوار تاکسی خط فرودگاه شدم گفتم please take me to the airport. یارو گفت دفعه بعد خواستی خودتو خارجی جا بزنی قبلش به فارسی نگو خسته نباشی.

 

۲۷٫ از شرایط زن گرفتن یه شاخه نباتشو دارم فقط.

 

۲۸٫ برای دوستانی که یک هفته ای توقع دارن پنج شیش کیلو وزن کم کنندعرض شود که:
دوستم به روزگاران چربی نشسته برتن
بیرون نمیتوان کرد الا به روزگاران

 

۲۹٫ ‏لباس هنرمندا تو جشنواره ی فجر به حدی ضایع و مسخره اس که اگه رو دیوار مهربانی بذاریشون به نیازمندا توهین کردی.

 

۳۰٫ تو گواهی فوت علت مرگ رو مینویسن تو گواهی تولد چرا علت تولد رو نمینویسن؟ مثلن حماقت والدین.

 

۳۱٫ تایوان زلزله اومده ۶٫۴ ریشتر کلی ساختمون اومده پایین فقط ۱۳ نفر مردن، یه سری تو محل ما یه ساختمون نیمه کاره خود به خود اومد پایین ۲۰ نفر مردن.

 

۳۲٫ تنها جایی که تو زندگیم ازش دست خالی برنگشتم دماغم بود.

 

۳۳٫ زاویه ی خوب من تو عکس زاویه ایه که صورتم توش معلوم نباشه.

 

۳۴٫ ‏توی عروسی های ایرانیا مظلوم ترین فرد اون بچه ایه که دوتا خیار دستشه داره میره بیرون، همه فکر میکنن واسه خودش برداشته ولی در حقیقت واسه داییش و شوهر خالش که اون بیرون خلوت کردن داره میبره.

 

۳۵٫ ازتاکسی پیاده شدم که مسافر قبل من پیاده شه دوباره که نشستم تو تاکسی، سلام دادم :)) کاش چندبار دیگه سلام میدادم لااقل فکر میکردن آلزایمر دارم.

 

 



:: موضوعات مرتبط: جکهای روز مره و طنز , ,
:: بازدید از این مطلب : 1029
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

آموزش تصویری مدل جدید سبزه عید ۹۵

عید نوروز نزدیک است و خانمهای با سلیقه تلاش میکنند این عید را هر چه باشکوهتر و خاطره انگیز تر برگزار کنند . این مدل سبزه بسیار زیبا و جدید[..]

آموزش تصویری مدل جدید سبزه عید 95

 

عید نوروز نزدیک است و خانمهای با سلیقه تلاش میکنند این عید را هر چه باشکوهتر و خاطره انگیز تر برگزار کنند . این مدل سبزه بسیار زیبا و جدید هست و با آن می توانید میهمانانتان را شگفت زده کنید.

تودی لینک

آموزش تصویری مدل جدید سبزه عید 95

وسایل لازم برای کاشت سبزه عید به شکل جعبه هدیه

لوازم مورد نیاز :

 

پنبه _ آب  تخم شاهی _ مقداری روبان: حریر، پلاستیکی، ساتن یا کاغذی* _ دیس یا سینی برای زیر کار _ چسب حرارتی

 

*من از روبان کاغذی استفاده کردم که چون آب می‌خوره، خراب نشه.

 

نکته: ظرف پلاستیکی یا شیشه‌ای باشد، مقوایی خوب نیست

 

آماده کردن ظرف

 

تخم شاهی را باید یکی دو ساعت زودتر خیس کنید تا حالت ژله ای پیدا کند.ظرفتان را روی دیس یا سینی بگذارید. من ظرف پلاستیکی‌ ام را برگرداندم سرش به طرف پایین گذاشتم و با چسب حرارتی ظرف را به دیس چسباندم.پنبه را در آب خیس کردم و روی ظرف کشیدم به صورت یک لایه خیلی نازک ولی یکنواخت.

آموزش تصویری مدل جدید سبزه عید 95

ظرف مورد نظر را برعکس روی سینی می چسبانیم

 

آموزش تصویری مدل جدید سبزه عید 95

پنبه را در آب خیس کردم و روی ظرف به صورت یک لایه خیلی نازک ولی یکنواخت کشیدم.حواستان باشد جایی خالی نماند چون دانه‌های شاهی‌ جاهایی که پنبه کم است رشد نمی‌کنند.ما چون می‌خواهیم سبزه شبیه جعبه کادو شود، روبان ها را قبل از مالیدن تخم شاهی می‌بندیم.

 

آموزش تصویری مدل جدید سبزه عید 95

آموزش تصویری مدل جدید سبزه عید 95

قبل از زدن تخم شاهی ها به روی پنبه روبان ها را بچسبانید.بعد با دیت یا قلمو به صورت یک لایه‌ی یکنواخت تخم شاهی را روی ظرف می‌چسبانیم. چون حالت ژله ای دارد خودش به پنبه می‌چسبد.

 

آموزش تصویری مدل جدید سبزه عید 95

آموزش تصویری مدل جدید سبزه عید 95

یک لایه‌ی یکنواخت تخم شاهی را روی ظرف می‌چسبانیم. به علت ژله ای بودن به پنبه می‌چسبند.وقتی کارمان تموم شد؛ روز بعد تخم شاهی ریشه می‌زند و دو روز بعد برگ در می آورد.روزی هم سه چهار بار به سبزه ها آب بدهید.

آموزش تصویری مدل جدید سبزه عید 95

روزی سه چهار بار به سبزه ها با اسپری آب بدهید



:: موضوعات مرتبط: دانستني ها , smsخنده دار و تبریک عید نوروز , ,
:: بازدید از این مطلب : 609
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

تجربیات یک دختر عربستانی از زندگی 10 ماهه در ایران

  

پیک ایران به نظر می رسد این بدترین زمان برای مسافرت یک شهروند اهل عربستان سعودی به ایران باشد. حالا اگر یک شهروند عربستانی به ناگهان تصمیم گرفته باشد در ایران زندگی کند، احتمالاً هیچ کس این تصمیم را عاقلانه نداند حتی بسیاری از خود ایرانیان. به گزارش جام جم آنلاین ، اما یک دختر سعودی تصمیمش را برای درس خواندن در ایران گرفته است سارا مصری حدود از ده ماه پیش به ایران رفته است و پنج ماهی نیز هست که در یک وبلاگ از تجربیات خود به عنوان یک سعودی در ایران مینویسد.   سارا یک دختر اهل عربستان سعودی است و حدود 10 ماه است که در رشته «مطالعات ایران» در تهران مشغول به تحصیل است.   او به تازگی وبلاگی راه انداخته است به نام «یک سعودی در ایران» و از تجربه زندگی یک دختر اهل عربستان سعودی در ایران در آنجا به زبان انگلیسی می نویسد.   در این وبلاگ به سختی می توان کوچک ترین نکته منفی ای درباره ایران یافت حتی وقتی از سارا درباره یک تجربه منفی در ایران طی این 10 ماه می پرسیم می گوید:«الآن چیزی به ذهنم نمی رسد بگذار کمی فکر کنم…»   سارا در آخرین پست خود در وبلاگش که پس از اتفاقات حج و کشته شدن بیش از 400 ایرانی در منا انجامیده است نوشته است: «اینجا برای هیچ کس اهمیت ندارد که من اهل عربستان هستم، در این مدتی که اینجا زندگی کرده ام حتی برای یک نفر هم اهمیت نداشته است که من سنی هستم.» «غمگینم که بیش از این نمی توانم دیگران را در رابطه با ایران مطلع می کنم».   سارا در گفتگو با ناظران درباره تجربه زندگی 10 ماهه یک «سعودی» در ایران می گوید: کشور ایران و فرهنگ آن همیشه برای من جالب بوده است من در لندن درباره تاریخ و فرهنگ ایران مطالعه می کردم اما روزی به این نتیجه رسیدم برای یافتن واقعیت و لمس چهره واقعی ایران باید به این کشور بروم و آن را همان طور که هست کشف کنم.   زمانی که تصمیم گرفتم کارم را در لندن رها کنم و برای درس خواندن درباره ایران، به ایران بیایم، بسیاری از اعضای خانواده و دوستانم با این کار موافق نبودند، در واقع مخالف بودند و به من توصیه می کردند دست به چنین کاری نزنم. خب می توان آنها را به نوعی درک کرد. تصاویر و اخباری که معمولاً در رسانه ها از ایران منتشر می شود تصاویر مثبتی نیست.   اما تجربه من طی 10 ماه گذشته بسیار مثبت بوده است. مردم بسیار مهربان هستند و برخورد بسیار خوبی دارند. اول به خاطر لهجه فارسی حرف زدنم فکر می کنند که من هندی هستم و وقتی می فهمند که اهل عربستان سعودی هستم، کنجکاوی شان گل می کند که من اینجا چه کار می کنم؟ آیا از کشورشان خوشم می آید و در کشورشان تجربیات خوبی داشته ام یا نه.   من اینجا بسیار مسافرت می کنم. شهرهای زیبای زیادی را دیده ام با مردمشان آشنا شده ام و دوستان خیلی خوبی پیدا کرده ام. درس خواندن نیز تجربه خوبی است و پیشرفت خوبی در درس و زبان فارسی کرده ام.    واقعیت این است که مردم اینجا اصلاً توجهی به اینکه من سعودی هستم ندارند. گاهی که می فهمند من سعودی هستم تعجب می کنند چرا که اکثراً آنها هیچ گاه یک سعودی در زندگی شان ندیده اند و سپس سؤال ها آغاز می شوند که اینجا چه کار می کنی؟ و ایران چه طور است، واقعاً باید بگویم هیچ تجربه منفی ای نداشته ام. اما تجربه مثبت خیلی…   مثلاً یک بار کیف پولم را با مقدار زیادی پول و تمام مدارکم مانند گواهینامه انگلیس و کارت شناسایی عربستان گم کردم. تمام دوستان و حتی پلیس گفتند که پیدا شدنش تقریباً غیرممکن است اما بعد از چند روز یک خانم با من تماس گرفت و گفت کیفت را نمی خواهی؟ او همسر راننده تاکسی بود که من کیفم را در آن جا گذاشته بودم. چند روز طول کشیده بود که بتواند با استفاده از کارت های در داخل کیفم ردی از من گیر بیاورد.   مسلماً افراد نژادپرست همه جا وجود دارند اما من با آنها رو به رو نشده ام. من می دانم که در ایران نیز مانند همه جا این افراد وجود دارند، مسلماً در جریان مشکلات بین ایرانیان و اعراب از گذشته تاکنون هستم و گاهی با دوستان ایرانیم در این رابطه با هم گفتگو می کنیم، اما من به شخصه اینجا مشکلی نداشته ام.     تنها مسئله، نکته ای است که برای همه خارجی ها امکان دارد رخ دهد. مسئله دیوار زبانی که در ابتدای ورود به ایران برای گرفتن تاکسی و خرید و… دچار مشکل می شویم. تنها نکته ای که شاید باید بگویم این است که به مدت 3 ماه کامپیوتر اپل من خراب بود و چون نمایندگی اپل در ایران وجود ندارد برای تعمیر آن با مشکل مواجه بودم.   حتی بعد از اتفاقات منا هم من تجربه منفی ای نداشته ام. گاهی مردم وقتی متوجه می شوند من عربستانی هستم از من می پرسند که واقعاً چه اتفاقی افتاده که خوب من اطلاعی ندارم اما هیچ گاه هیچ ایرانی ای در این مدت کوچک ترین مشکلی برای من ایجاد نکرده و یا نامهربانی ای نکرده است.   پس از اتفاقات حج، یک بار در غذاخوری دانشگاه من می خواستم دوغ بخرم، یکی از دوستانم به شوخی به فرد فروشنده گفت که این عربستانی است به او چیزی نفروش. خب او منظوری غیر از شوخی نداشت. پس از آنکه آن دوستم رفت. یک خانم به مدت 5 دقیقه تمام از من به خاطر شوخی دوستم عذرخواهی می کرد. من برای او توضیح دادم که آن آقا دوست من است اما آن خانم معتقد بود حتی چنین شوخی ای هم نباید صورت بگیرد.   هدف من از نوشتن وبلاگ درباره تجربیات هر روزم در ایران در واقع این است که بین دو ملت پل بزنم تا مردم ایده و تفکرات و تصورات خود را از دیگری بر اساس واقعیت بسازند.   تصویری که من از ایران ارائه می دهم با تصویر و تصوری که در عربستان و کشورهای دیگر وجود دارد بسیار متفاوت است. اکثر واکنش ها به نوشته ها و تجربیات خوب من از ایران بسیار مثبت بوده است هرچند گاهی واکنش های منفی نیز وجود دارد. البته من از دیدن هر واکنشی چه مثبت و چه منفی خوشحال می شوم.   اما نکته ای هست که من را غمگین می کند و آن این است که چرا توانی بیش از این ندارم تا مردم بیشتری را از واقعیت ایران آگاه کنم و این فاصله ها را هر روز کمتر و کمتر کنم.



:: موضوعات مرتبط: دانستني ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

پرسمان بدون مرز 1 ۞ پرسمان قرائت قرآن ۞
شماره اول مجموعه پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب
"پرسمان قرائت قرآن"
کاری از مرکز فرهنگ و معارف قرآن می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طر

شماره اول مجموعه پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب "پرسمان قرائت قرآن" کاری از مرکز فرهنگ و معارف قرآن می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است.
از امکانات این برنامه میتوان به انواع جستجو : جستجو در متن ، جستجو در سوالات و جستجو در کل متن کتاب ، خصوصی کردن تنظیمات ، معرفی مراکز پاسخگو و ... اشاره کرد.
انشالله که شماره های بعدی نیز به زودی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت تا همگان به این گنجینه عظیم دسترسی پیدا کنند.

پیوستاندازه
فایل پرسمان بدون مرز 1 ۞ پرسمان قرائت قرآن ۞ 548.29 کیلوبایت


:: موضوعات مرتبط: الهي لك الحمد... , نرم افزارهاي pc , ,
:: بازدید از این مطلب : 681
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

پرسمان بدون مرز 2 ۞ پرسمان قرآنی نماز ۞
شماره دوم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب
"پرسمان قرآنی نماز"
کاری از مرکز فرهنگ و معارف قرآن می باشد

شماره دوم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب "پرسمان قرآنی نماز" کاری از مرکز فرهنگ و معارف قرآن می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است.
از امکانات این برنامه میتوان به انواع جستجو : جستجو در متن ، جستجو در سوالات و جستجو در کل متن کتاب ، خصوصی کردن تنظیمات ، معرفی مراکز پاسخگو و ... اشاره کرد.

پیوستاندازه
فایل پرسمان بدون مرز 2 ۞ پرسمان قرآنی نماز ۞ 552.81 کیلوبایت


:: موضوعات مرتبط: الهي لك الحمد... , نرم افزارهاي pc , ,
:: بازدید از این مطلب : 648
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي
 
پرسمان بدون مرز 3 ۞ پرسمان قرآنی نبوت ۞
شماره سوم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب
"پرسمان قرآنی نبوت"
کاری از مرکز فرهنگ و معارف قرآن می باشد

شماره سوم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب "پرسمان قرآنی نبوت" کاری از مرکز فرهنگ و معارف قرآن می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است.
امروزه نرم افزارهای قرآنی در رایانه از علاقه مندان ویژه ای برخوردارند. این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.
از امکانات این برنامه میتوان به انواع جستجو : جستجو در متن ، جستجو در سوالات و جستجو در کل متن کتاب ، خصوصی کردن تنظیمات ، معرفی مراکز پاسخگو و ... اشاره کرد.
از جمله موضوعات موجود در این نرم افزار میتوان به معجرات ، وحی ، علم و عصمت، نبوت عامه ، پیامبران اولوالعزم ، معجزات و نبوت حضرت محمد(ص) و .... اشاره کرد.

پیوستاندازه
فایل پرسمان بدون مرز 3 ۞ پرسمان قرآنی نبوت ۞ 547.61 کیلوبایت


:: موضوعات مرتبط: الهي لك الحمد... , نرم افزارهاي pc , ,
:: بازدید از این مطلب : 687
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

پرسمان بدون مرز 4 / پرسمان علوم قرآنی
شماره چهارم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب
"پرسمان علوم قرآن"
کاری از مرکز فرهنگ و معارف قرآن می باشد

شماره چهارم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب "پرسمان علوم قرآن" کاری از مرکز فرهنگ و معارف قرآن می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است.
امروزه نرم افزارهای قرآنی در رایانه از علاقه مندان ویژه ای برخوردارند. این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.
از جمله عناوین موجود در نرم افزار میتوان به تاریخ قران ، تحریف ناپذیری قرآن ، ناسخ و منسوخ ، محکم و متشابه و ... اشاره کرد.
از امکانات این برنامه میتوان به انواع جستجو : جستجو در متن ، جستجو در سوالات و جستجو در کل متن کتاب ، خصوصی کردن تنظیمات ، معرفی مراکز پاسخگو و ... اشاره کرد.

پیوستاندازه
فایل پرسمان بدون مرز 4 ۞ پرسمان علوم قرآنی ۞ 3.71 مگابایت


:: موضوعات مرتبط: الهي لك الحمد... , نرم افزارهاي pc , ,
:: بازدید از این مطلب : 683
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

پرسمان بدون مرز 5 / پرسمان معاد
شماره پنجم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب
"پرسمان معاد"
کاری از مرکز فرهنگ و معارف قرآن می باشد.

شماره پنجم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب "پرسمان معاد" کاری از مرکز فرهنگ و معارف قرآن می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است.
امروزه نرم افزارهای قرآنی در رایانه از علاقه مندان ویژه ای برخوردارند. این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.
از جمله عناوین موجود در نرم افزار میتوان به مرگ ، برزخ ، قیامت ، شفاعت کنندگان ، بهشت ، جهنم و ... اشاره کرد.
از امکانات این برنامه میتوان به انواع جستجو : جستجو در متن ، جستجو در سوالات و جستجو در کل متن کتاب ، خصوصی کردن تنظیمات ، معرفی مراکز پاسخگو و ... اشاره کرد.

پیوستاندازه
فایل porseman-bmarz5.exe 3.69 مگابایت


:: موضوعات مرتبط: الهي لك الحمد... , نرم افزارهاي pc , ,
:: بازدید از این مطلب : 782
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي
 
پرسمان بدون مرز 6 / پرسش و پاسخ های ماه مبارک رمضان
شماره ششم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب
"پرسش و پاسخ های رمضان"
کاری از مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد

شماره ششم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب "پرسش و پاسخ های رمضان" کاری از مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است.
امروزه نرم افزارهای قرآنی در رایانه از علاقه مندان ویژه ای برخوردارند. این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.
از جمله عناوین موجود در نرم افزار میتوان به قرآن ، حدیث ، کلام ، عقاید ، تاریخ ، سیره ، اخلاق ، تربیت ، فقه و احکام اشاره کرد.
از امکانات این برنامه میتوان به انواع جستجو : جستجو در متن ، جستجو در سوالات و جستجو در کل متن کتاب ، خصوصی کردن تنظیمات ، معرفی مراکز پاسخگو و ... اشاره کرد.

پیوستاندازه
فایل پرسمان بدون مرز 6 ۞ پرسش و پاسخ های ماه مبارک رمضان ۞ 3.97 مگابایت

 



:: موضوعات مرتبط: الهي لك الحمد... , Android Software , نرم افزارهاي pc , ,
:: بازدید از این مطلب : 643
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

پرسمان بدون مرز 7 / پرسمان همسران پیامبر
شماره هفتم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب
"پرسمان همسران پیامبر"
کاری از واحد پاسخ به سوالات دفتر حوزه علمیه قم می باشد.

شماره هفتم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب "پرسمان همسران پیامبر" کاری از واحد پاسخ به سوالات دفتر حوزه علمیه قم می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است.
امروزه نرم افزارهای قرآنی در رایانه از علاقه مندان ویژه ای برخوردارند. این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.
از جمله عناوین موجود در نرم افزار میتوان به فلسفه ازدواج های پیامبر ، مهریه همسران ، عدالت ، زندگی نامه همسران پیامبر ، قرآن و همسران پیامبر، همسران پیامبر و اهل بیت و .... اشاره کرد.
از امکانات این برنامه میتوان به انواع جستجو : جستجو در متن ، جستجو در سوالات و جستجو در کل متن کتاب ، خصوصی کردن تنظیمات ، معرفی مراکز پاسخگو و ... اشاره کرد.

پیوستاندازه
فایل پرسمان بدون مرز 7 ۞ پرسمان همسران پیامبر ۞ 3.85 مگابایت

 



:: موضوعات مرتبط: الهي لك الحمد... , Android Software , نرم افزارهاي pc , ,
:: بازدید از این مطلب : 709
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

 

پرسمان بدون مرز 8 / پرسمان قرآنی
شماره هشتم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از جمع بندی پرسش
و پاسخ های مطرح شده در سایت کانون گفتگوی قرآنی تحت عنوان"پرسمان قرآنی" می باشد

شماره هشتم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از جمع بندی پرسش و پاسخ های مطرح شده در سایت کانون گفتگوی قرآنی تحت عنوان"پرسمان قرآنی" می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است.
امروزه نرم افزارهای قرآنی در رایانه از علاقه مندان ویژه ای برخوردارند. این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.
از امکانات این برنامه میتوان به انواع جستجو : جستجو در متن ، جستجو در سوالات و جستجو در کل متن کتاب ، خصوصی کردن تنظیمات ، معرفی مراکز پاسخگو و ... اشاره کرد.

پیوستاندازه
فایل پرسمان بدون مرز 8 ۞ پرسمان قرآنی ۞ 3.26 مگابایت

 



:: موضوعات مرتبط: الهي لك الحمد... , Android Software , نرم افزارهاي pc , ,
:: بازدید از این مطلب : 669
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

پرسمان بدون مرز 9 / پرسمان عقاید
شماره جدیدی از مجموعه عظیم پرسمان بدون مرز منتشر شد. این شماره پرسمان بدون مرز 9؛ پرسمان عقاید تقدیم حضور شما دوستان میشود.

شماره جدیدی از مجموعه عظیم پرسمان بدون مرز منتشر شد. این شماره پرسمان بدون مرز 9؛ پرسمان عقاید تقدیم حضور شما دوستان میشود.
شماره نهم مجموعه پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از پرسش و پاسخ های جمع بندی شده سایت وزین "کانون گفتگوی قرآنی" که در سایت پرسمان قرآن بارگزاری شده اند و این نرم افزار به سفارش کانون گفتگوی قرآنی تهیه و طراحی شده است.
از امکانات این برنامه میتوان به انواع جستجو : جستجو در متن ، جستجو در سوالات و جستجو در کل متن کتاب ، خصوصی کردن تنظیمات ، معرفی مراکز پاسخگو و ... اشاره کرد.
در این شماره امکان چاپ "پرینت" پرسش و پاسخ ها نیز قرار داده شده است .

پیوستاندازه
فایل aghayed.exe 2.47 مگابایت


:: موضوعات مرتبط: الهي لك الحمد... , Android Software , نرم افزارهاي pc , ,
:: بازدید از این مطلب : 755
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

پاسخ به شبهات ماه محرم 1
در نرم افزار "پرسش و پاسخ ویژه محرم" به حدود 40 شبهه و سوال پیرامون ماه محرم و حضرت امام حسین(ع) پاسخ داده شده است

نرم افزاری تهیه شده از کتاب "پرسش و پاسخ ویژه محرم" کاری از بخش مکتوب مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد.
در این نرم افزار به حدود 40 شبهه و سوال پیرامون ماه محرم و حضرت امام حسین(ع) پاسخ داده شده است . سوالات این نرم افزار در پنج بخش :
«تاریخ و سیره»، «اخلاقی، تربیتی و عرفانی»، «کلام و اعتقادات»، «قرآن و حدیث» و «فقه و احکام» طبقه بندی شده اند.
از امکانات دیگر این نرم افزار پخش آنلاین حرمهای مطهر ائمه اطهار(ع) حتی با اینترنت های خانگی می باشد.

پیوستاندازه
فایل پاسخ به شبهات ماه محرم 2.82 مگابایت

 



:: موضوعات مرتبط: الهي لك الحمد... , Android Software , نرم افزارهاي pc , ,
:: بازدید از این مطلب : 675
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

پاسخ به شبهات ماه محرم 2
در این نرم افزار به برخی از شبهات و سئوالات درباره قیام حضرت اباعبد الله پاسخ داده شده است.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرماید:
إِنَّ الْحُسَیْنَ بْنَ عَلِیٍّ فِی السَّمَاءِ أَکْبَرُ مِنْهُ فِی الْأَرْضِ وَ إِنَّهُ لَمَکْتُوبٌ عَنْ یَمِینِ عَرْشِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ مِصْبَاحُ هُدًى وَ سَفِینَةُ نَجَاةٍ ؛
مقام‏ حسین بن على در آسمان بالاتر از [مقام‏] او در زمین است، و در طرف راست عرش الهى در باره او چنین نوشته شده است: چراغ هدایت و کشتى نجات.
( عیون أخبار الرضا علیه السلام، ج ‏1، ص 59 – 64،)
قيام امام حسين علیه السلام براى دنياطلبى، شهرت، کسب قدرت و مقام و اهداف مادى و دنيوى نبود بلکه آن حضرت با اخلاص کامل براى احياء دين خدا و احکام آن، اصلاح امور امت جدش و... قيام فرمودو به طور حتم کسى که تنها به خاطر جلب رضاى خدا و عمل به دستورها و فرمان هاى الهى بر ضد ظالمان و ستمگران قيام کند، پيروز واقعى است و نام و ياد او در خاطره ها جاودانه خواهد ماند و دوستى و محبت او نيز در دل مؤمنان و انسان هاى آزاده و عدالت خواه خواهد ماند.
ما به عنوان وارثان قیام خونین حسینی وظیفه داریم معارف و آموزه های نهضت کربلا و عاشورا را به نسل های آینده منتقل کنیم تا نسل های آینده و جوانان و نوجوانان از این چشمه جوشان سیراب گردند و در برابر ظالمان و ستمگران ساکت و خاموش ننشینند.

در همین راستا و با هدف ترویج و تبلیغ آموزه های حسینی و تبیین معارف انسان ساز مکتب عاشورا انجمن گفتگوی دینی مجموعه ای را در قالب نرم افزار پاسخ به شبهات محرم(2) تهیه و تدوین نموده که در آن به برخی از شبهات و سئوالات در باره قیام حضرت اباعبد الله پاسخ گفته است. (نرم افزار پاسخ به شبهات محرم (1) را دريافت بفرماييد.)

امیدواريم این خدمت اندک مورد قبول آستان حضرت حسین ابن علی علیهما السلام قرار گیرد.

در پایان از همه همکاران بزرگواری که در تهیه و تولید این نرم افزار فاخر همت گماردند و مخلصانه تلاش کردند؛ به ویژه کارشناسان و ارزیابان مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی ،کارشناس محترم جناب مقداد ؛ جناب گل ليلا مدير محترم نشريات و نرم افزارهاي ديني ؛ مدیر محترم محتوایی نرم افزارها؛ جناب مهدی بزرگوار؛ سرکار خانم آدینه ، سرکار خانم سليله الزهرا و همه دوستان و بزرگوارانی که زحمت کشیدند تشکر و قدر دانی می کنم

بخشي از مقدمه نرم افزار نوشته شده توسط:
مدير انجمنهاي گفتگوي ديني و قرآني
مرکز ملي پاسخگويي به سوالات ديني

پیوستاندازه
فایل پاسخ به شبهات ماه محرم 3.27 مگابایت

 



:: موضوعات مرتبط: الهي لك الحمد... , Android Software , نرم افزارهاي pc , ,
:: بازدید از این مطلب : 691
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

یاس کبود 2۞ نرم افزار پرتابل پاسخ به شبهات فاطمی ۞
با تلاش و کوشش جمع کثیری از دوستان و اساتید سایت کانون گفتمان قرآن نسخه دوم از نرم افزار یاس کبود نیز ارائه شد.

فرخنده میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان ، عطای خداوند سبحان ، کوثر قرآن و همتای امیرمومنان بر شما مبارک باد.
به همین مناسبت ، با تلاش و کوشش جمع کثیری از دوستان و اساتید سایت کانون گفتمان قرآن نسخه دوم از نرم افزار یاس کبود نیز ارائه شد.
سخه دوم نرم افزار پرتابل یاس کبوددر برگیرنده موضوعاتی نظیر گذری بر زندگینامه حضرت صدیقه طاهره (س) ، مناظرات دکتر حسینی قزوینی استاد حوزه علمیه قم و رئيس گروه حديث و عضو هيئت علمي دانشگاه جهاني آل البيت با شبکه المستقله و با مولوی مراد زهی ، بررسی و پاسخ به شبهات در رابطه با بانوی بی نشان حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین کتابشناسی فاطمی می باشد.

پیوستاندازه
فایل یاس کبود 2۞ نرم افزار پرتابل پاسخ به شبهات فاطمی ۞ 2.95 مگابایت

 



:: موضوعات مرتبط: الهي لك الحمد... , Android Software , نرم افزارهاي pc , ,
:: بازدید از این مطلب : 666
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي
 
 
یاس کبود ۞ نرم افزار پرتابل پاسخ به شبهات فاطمی ۞
مجموعه پیش رو نرم افزار پرتابلی ست که حاصل زحمات دوستان و کارشناسان کانون گفتمان قرآن می باشد.

مجموعه پیش رو نرم افزار پرتابلی ست که حاصل زحمات دوستان و کارشناسان کانون گفتمان قرآن می باشد.

با استعانت از خداند بلند مرتبه و کمک اساتید و دیگر دوستان مجموعه ای در برگیرنده بیش از 40 پرسش و پاسخ در باب حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها تقدیم شما خوبان میشود.

این اثر شامل موضوعاتی چون : مساله فدک ، نحوه شهادت بزرگ بانوی اسلام ، دلایل اختفای قبر ایشان ، عصمت حضرت زهرا و مقام اهل بیت بر اساس سوره دهر و ...می باشد.

موضوع:


:: موضوعات مرتبط: الهي لك الحمد... , Android Software , نرم افزارهاي pc , ,
:: بازدید از این مطلب : 702
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

در آستانه ایام فاطمیه 
نرم افزار «مادر پاکی ها» تولید شد
نرم افزار «مادر پاکی ها» در دو قالب (فرمت) با امکان نمایش،
جستجو در پرسش و پاسخ در دو نسخه جهت استفاده
در رایانه (ویندوز) و تلفن همراه (اندروید) ارائه شده است

ضمن عرض تسلیت همزمان با ایام شهادت یگانه دخت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله،

مرکز ملی پاسخگوئی به سؤالات دینی اقدام به تولید نرم افزار «مادر پاکی ها» نمود.
این نرم افزار مشتمل بر 191 پرسش و پاسخ در موضوعاتی

چون زندگانی حضرت زهرا سلام الله علیها، سیره و سنت،

ویژگی و فضایل و سایر مباحث زندگانی آن حضرت بوده

که توسط کارشناسان این مرکز تهیه شده است.
نرم افزار «مادر پاکی ها» در دو قالب (فرمت) با امکان نمایش،

جستجو در پرسش و پاسخ در دو نسخه جهت استفاده در رایانه (ویندوز)

و تلفن همراه (اندروید) ارائه شده است که می توانید از طریق فایل های پیوست ذیل، دریافت نمایید.

پیوستاندازه
Binary Data نرم افزار مادر پاکی ها - نسخه اندروید 12.33 مگابایت
فایل نرم افزار مادر پاکی ها - نسخه ویندوز 15.63 مگابایت

 



:: موضوعات مرتبط: الهي لك الحمد... , Android Software , نرم افزارهاي pc , ,
:: بازدید از این مطلب : 717
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

تبریک سال 1395

برای دیدن سوپرایز سایت روی آیکن زیر کلیک کنید

 

Image result for ‫پیام تبریک عید نوروز با جمله طبیعت‬‎



:: موضوعات مرتبط: smsخنده دار و تبریک عید نوروز , ,
:: بازدید از این مطلب : 655
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1395 | نظرات ()