فایل فلش مخصوص تلویزونهای اسمارت با شمارهای پارت نامبر tp.hv.553.pc821 نرم افزار با ظاهر لوگوی استارست می باشد

فایل فلش مخصوص تلویزیونهای اسمارت سازکار با پنلهای 43 تا 75 اینچ

نام نرم افزار: allupgrade_v553_sos

68750 تومان

عسل وحشی تهیه شده از بیشها و باغات اطراف دزفول استان خوزستان

مقدار موجودی 12/6 کیلو دوازده کیلو و ششصد کرم با شاخه محاسبه شده و بدون احتساب ظرف عسل

البته همان طور که میبینید شاخه ها تا حد امکان برداشته شده

و مقدار خیلی کمی که واقعا شاخه های مانده به آسانی قابل حذف و یا بررداشتن نیست

قیمت هر کیلو عسل 800 وتمان هست

  کدمحصول:534068

مقدار کل12کیلو

800000 تومان

دُهن الحنظل الاصلی (روغن هندوانه ابوجهل اصلی)

این محصول توسط عطار پیشکسوت تایید شده است

خرید و فروش روغن های گیاهی

به صورت 500 % ارگانیک و بهداشتی به همراه برگه آنالیز عرضه می گردد...

  کدمحصول:534062

مقدار کل18عدد

2200 تومان


نوشته شده توسط : كريم شريفي

آموزش استفاده از 1 گیگ اینترنت رایگان یک ماهه همراه اول برای همه مشترکین اعتباری و دایمی  

1 گیگ اینترنت رایگان 1 ماهه همراه اول برای همه مشترکین اعتباری و دایمی
ابتدا اپلیکیشن "همراه من" را نصب یا آپدیت کنید. (باید آخرین نسخه از اپ را دانلود کنید)
با ثبت نام یا ورود به اپلیکیشن پس از مشاهده آموزش استفاده از آن، گزینه دریافت هدیه را بزنید. سپس کد دستوری اینترنت داخل اپ مشاهده میشود و پیامک آن را هم دریافت میکنید. با شماره گیری این کد اینترنت هدیه برای شما فعال خواهد شد. (می توانی شناسه را نگه دارید و بعد از آن استفاده نمائید.

برای دانلود اپ به سایت همراه اول یا بازار مراجعه کنید:

https://my.mci.ir/user/login.xhtml

اگر قبلا ثبت نام کرده و اینترنت دریافت نکرده اید، مجددا ثبت نام و مراحل را طی کنید یا اپ را حذف و مجدد نصب و ثبت نام نمائید.


:: موضوعات مرتبط: ترفتدهاي MCI , ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

زمان واریز یارانه نقدی آذر ۹۶

در این صفحه تمامی اخبار مرتبط با یارانه ها ، اعم از زمان واریز یارانه نقدی ،

قطع یارانه افراد و دیگر خبرهای مرتبط را میتوانید ببینید

 

یارانه آذر ماه ۹۶ کی واریز می شود؟

هشتاد و دومین مرحله از پرداخت یارانه نقدی (یارانه آذر ۱۳۹۶) ساعت ۲۴:۰۰ روز یکشنبه ۲۶ آذر به حساب سرپرستان خانوارها واریز خواهد شد.

طبق آخرین اخبار از سازمان هدفمند سازی یارانه ها: “یارانه نقدی آذر ۹۶ از بامداد روز دوشنبه ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ قابل برداشت خواهد بود.”

امسال تا این لحظه یارانه های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر ، مرداد ، شهریور و مهر و آبان ۹۶ پرداخت شده و یارانه آذر، دی، بهمن و اسفند ۹۶ باقی مانده است.

مبلغ یارانه آذر نیز همانند ماه ها و سال های گذشته به ازاء هر نفر ۴۵۵,۰۰۰ ریال خواهد بود که به محض واریز قابل برداشت می باشد.

تا پایان مرحله ۸۲ یارانه، هر فرد ایرانی تاکنون ۳۷,۳۱۰,۰۰۰ ریال یارانه از دولت دریافت نموده است. (این طرح از آذر ماه سال ۱۳۸۹ آغاز شده است).

لازم به ذکر است تاریخ پرداخت یارانه دی ۱۳۹۶ نیز پس از اعلام در همین بخش مجله اینترنتی حرف تازه درج خواهد شد.


*پرداخت یارانه فقط به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و نیازمندان

نوبخت با اشاره به موضوع یارانه نقدی در سال آینده گفت: یارانه را باید به کسانی که نیازمند هستند، بدهیم و یا استحقاق آن را دارند. دو روش برای این موضوع وجود دارد، اول آنکه حساب ۸۰ میلیون نفر سرکشی کنیم و همین دعواهای کنونی پیش می‌آید که نهایتاً ۳ تا ۴ میلیون حذف شدند. روش دوم اینکه پول را به کسانی که می‌شناسیم و تحت پوشش هستند، بدهیم که برخی سازمان‌های حمایتی و برخی را بیمه‌های تأمین اجتماعی و یا شاید گروهی از مردم باشند که جزو هیچ‌کدام نیستند که پس از اعلام و بررسی آنها یارانه‌شان پرداخت می‌شود. سال ۹۷ به کسانی که می‌شناسیم و نمی‌شناسیم و بعداً اعلام می‌کنند و آنهایی که تحت پوشش‌ نهادها هستند،‌ یارانه پرداخت می‌کنیم.


سال آینده نیمی از یارانه‌های نقدی حذف می شود

درحالی تاکنون دولت در هر سال حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان بابت یارانه‌های نقدی پرداخت کرده است که این رقم را برای سال آینده تا ۲۳ هزار میلیارد تومان کاهش داده است. با کاهش ۱۹ هزار میلیاردی هزینه یارانه نقدی باید در انتظار حذف گسترده یارانه بگیران بود.

بر اساس آنچه که در لایحه بودجه ۱۳۹۷ و در تبصره ۱۴ مربوط به قانون هدفمندی یارانه‌ها آمده در مجموع قرار است تا از محل منابع سازمان هدفمندی یارانه‌ها که از اصلاح قیمت حامل‌های انرژی‌ به آن اختصاص پیدا می‌کند تا ۳۷ هزار میلیارد تومان در چند بخش هزینه شود. این درحالی است که در قانون بودجه سال جاری این رقم حدود ۴۸ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که با کاهش ۱۰ هزار میلیاردی همراه است. با این حال هر ساله حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان به طور قانونی برای صرف در قانون هدفمندی یارانه‌ها از خزانه عمومی برداشت می‌شود.

بخش اول هزینه‌کرد این ۳۷ هزار میلیارد تومان به پرداخت یارانه نقدی وغیرنقدی به خانوارها اختصاص دارد که حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، در حال حاضر با توجه به حجم حدود ۷۷ میلیون نفری یارانه‌بگیر دولت در سال نزدیک به ۴۲ هزار میلیارد تومان دراین باره هزینه می‌کند. در قانون بودجه امسال برای پرداخت نقدی و غیرنقدی خانوارها حدود ۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که در عمل بیش از این پرداخت شد.

در این شرایط با توجه به کاهش ۱۹ هزار میلیاردی که اتفاق افتاده باید انتظار حذف تعداد قابل توجهی از یارانه‌بگیران را داشت، چرا که اگر قرار باشد فقط ۲۳ هزار میلیارد تومان یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی پرداخت شود باید تا حدود نیمی از یارانه‌بگیران فعلی حذف شوند تا رقم ۲۳ هزار میلیاردی پاسخگوی پرداخت‌های نقدی باشد.

افزایش سهم خانوارهای هدف

همچنین از درآمد ۳۷ هزار میلیاردی تا ۷ هزار میلیارد تومان برای کاهش فقر مطلق در خانواده‌های هدف از طریق افزایش پرداخت به خانوارهایی که درآمد آنها کمتر از خط حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی است تعلق می‌گیرد. این مورد برای سال جاری نیز در قانون بودجه گنجانده شده بود که به حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان می‌رسید در نتیجه برای این خانوارها نیز افزایش ۳۰۰۰ میلیاردی منابع وجود دارد.

۳۷۰۰ میلیارد تومان برای سهم درمان

همچنین از منابع ۳۷ هزار میلیاردی حدود ۳۷۰۰ میلیارد تومان برای صرف در ماده ۴۶ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت اختصاص دارد. براین اساس این رقم برای کاهش سهم هزینه‌های سلامت مردم، ایجاد دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی و درمانی، کمک به تامین هزینه‌های تحمل‌ناپذیر درمان، پوشش دارو و درمان بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج تعلق می‌گیرد.

۳۳۰۰ میلیارد برای خرید یارانه نان و خرید تضمینی گندم

در مورد مابقی هزینه‌کرد منابع کل حدود ۳۳۰۰ هزار میلیارد تومان برای یارانه نان و خرید تضمینی گندم اختصاص پیدا کرده است.

اما در بند «ب» تبصره ۱۴ لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ اعلام شده در سال آینده نام سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صندوق رفاه اجتماعی تغییر خواهد کرد و با اصلاح اساسنامه آن از جهت موضوع، ساختار و دیگر ابعاد به منظور انجام ماموریت جدید تحت نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار خواهد گرفت. همچنین اموال و دارایی‌های این سازمان به صندوق رفاه اجتماعی تعلق خواهد داشت.

همچنین براساس بند «ج» این تبصره وزارت نفت از طریق شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی گاز ایران موظف است کلیه وجوه عمومی از جمله درآمد حاصل از فروش داخلی پنج فرآورده نفتی اصلی، سوخت هوایی و گاز طبیعی را از ابتدای سال آینده به حساب متمرکز ریالی و ارزی به نام خزانه‌داری کل کشور که تحت عنوان تمرکز وجوه درآمد شرکت نزد بانک مرکزی افتتاح می‌شود واریز کند. خزانه‌داری کل ماهانه سهم هدفمندی یارانه‌ها مربوط به این شرکت‌ها را با اولویت نسبت به سایر تکالیف از حساب‌ها برداشت خواهد کرد. عدم اجرای این بند در حکم تصرف غیرقانونی در وجوه و اموال دولتی یا عمومی است.

در این رابطه بانک مرکزی موظف است به گونه‌ای عمل کند که شرکت ملی گاز ایران و شرکت‌های گاز استانی و همچنین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از سال آینده به صورت برخط اطلاعات پرداخت مربوط به کلیه مشترکین را دراختیار داشته باشد


یارانه آبان ماه ۹۶ کی واریز میشود ؟

هشتاد و یکمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی (یارانه آبان ۱۳۹۶) ساعت ۲۴:۰۰ شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

هشتاد و یکمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آبان ماه به حساب سرپرستان خانوارها، ساعت ۲۴ پنجشنبه بیست و پنجم آبان ماه – شب گذشته – در حساب سرپرستان خانوارها واریز و بلافاصله امکان برداشت آن ایجاد شد.

طبق آخرین اخبار از سازمان هدفمند سازی یارانه ها: “یارانه نقدی آبان ۹۶ از بامداد روز شنبه ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ قابل برداشت خواهد بود.”

امسال تا این لحظه یارانه های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر ، مرداد ، شهریور و مهر ۹۶ پرداخت شده و یارانه  آبان، آذر، دی، بهمن و اسفند ۹۶ باقی مانده است.

مبلغ یارانه آبان نیز همانند ماه ها و سال های گذشته به ازاء هر نفر ۴۵۵,۰۰۰ ریال خواهد بود که به محض واریز قابل برداشت می باشد.

تا پایان مرحله ۸۱ یارانه، هر فرد ایرانی تاکنون ۳۶,۸۵۵,۰۰۰ ریال یارانه از دولت دریافت نموده است. (این طرح از آذر ماه سال ۱۳۸۹ آغاز شده است).

لازم به ذکر است تاریخ پرداخت یارانه آذر ۱۳۹۶ نیز پس از اعلام در همین بخش سایت حرف تازه درج خواهد شد.


یارانه چیست؟

هدفمندسازی یارانه‌ها در ایران یکی از مهمترین بخش‌ها و نمایان‌ترین بخش طرح تحول اقتصادی است که به تغییر فرایند دادن یارانه‌ها می‌انجامد. در این فرایند با حذف تدریجی یارانه‌ها از مواد سوختی، مواد خوراکی، آب، برق و سایر اقلام در ایران نوع دادن تغییر می‌کند که بخشی از این یارانه‌های حذف شده (۶۰ درصد در سال ۱۳۹۰) به صورت نقدی به مردم پرداخت می‌شود و سایر درآمد این کار صرف کارهای عمرانی و فرهنگی می‌شود. این کار در اواخر دههٔ ۱۳۸۰ به اجرا گذاشته شد و بخش عمدهٔ آن در دههٔ ۱۳۹۰ انجام خواهد شد. از هدفمندسازی یارانه‌ها به عنوان بزرگترین طرح تاریخ اقتصادی ایران نام برده می‌شود. بنابر آمار رسمی وزارت امور اقتصاد و دارایی، فاز اول این طرح با شکست روبرو شد و موجب ورود خانوارهای بیشتری به زیر خط فقر شد.

 

 



 

آخرین اخبار در مورد یارانه ها

 

اعلام اولویت های حذف یارانه ۲۴ میلیون پردرآمد پورابراهیمی از مشخص شدن اولویت های حذف یارانه ۲۴ میلیون پردرآمد خبر داد و گفت: دولت مجوزهای لازم برای شناسایی وضعیت درآمدی، هزینه و دارایی افراد را در اختیار دارد.

 

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ در باره معیار حذف یارانه ۲۴ میلیون خانوار پردرآمد ایرانی نیز گفت: بخش عمده حذف یارانه این افراد با تمرکز بر درآمد آنان است که در گروههای ذیل قرار دارند:

 

گروه اول: کلیه تجار و صاحبان مشاغل آزاد که درآمد سالیانه آنها حداقل ۳۵ میلیون تومان است.

 

گروه دوم : نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، قضات ، اعضای هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزشی و پژوهشی و دولتی و غیر دولتی، پزشکان و دندانپزشکان .

 

گروه سوم: کلیه کارکنان دولت و قوای سه گانه ، شهرداری ها و کلیه موسسات عمومی و موسسات عمومی غیردولتی و کلیه کارکنان نیروهای مسلح و بازنشستگان کشوری و لشکری، کلیه حقوق‌بگیران و مستمری‌بگیران مشمول تأمین اجتماعی و همه دریافت‌کنندگان حقوق و مستمری بخش دولتی و غیردولتی که دریافتی سالیانه آنها از ۳۵ میلیون تومان بیشتر است.

 

گروه چهارم: کلیه مدیران و اعضای هیات مدیره و بازرسان شرکت های دولتی و غیردولتی و وابسته به دولت و نهادهای عمومی غیردولتی، کلیه مدیران و اعضای هیات مدیره و روسا و معاونین مناطق و شعب بانک ها و بیمه ها و موسسات مالی و اعتباری، کلیه کارکنان و اشخاص حقوقی دولتی و غیردولتی که دریافتی سالانه آنها بیشتر از ۳۵ میلیون تومان است.

 

گروه پنجم: کلیه ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز از دریافت یارانه منع شدند. گروه ششم: کلیه کسانی که در ۳ دهک بالای درآمدی هستند و در گروههای یاد شده ذکر نشدند.

 

نحوه اعتراض به حذف شدن یارانه

 

کسانی که به حذف واریز یارانه شان اعتراض دارند میتوانند با مراجعه به سایت yaraneh10.ir اعتراض خود را ثبت کنند

 



:: موضوعات مرتبط: زمان دقیق واریز یارانه نقدی , ,
:: بازدید از این مطلب : 629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1396 | نظرات ()